FABRYKA - w latach 2001-2016 r. by³a jedynym w internecie, profesjonalnym magazynem muzycznym dedykowanym wy³±cznie tym dwóm muzycznym - rockowi i metalowi industrialnemu. Obecnie posiada status Encyklopedii rocka i metalu industrialnego z bogat± list± w³asnych recenzji p³yt, wywiadów, newsów, oraz kilkoma podcastami. Darmowego hostingu dostarcza Darknation.eu. |
In Spite |ManufraQture, 2007, ++++|
1. 213,2. Cellophane,3. FriQtion,4. Insane,5. I Become,6. Ready To Face,7. I'll Bleed You,8. DarQ Angel,9. MasQuerade Ball,10. From The Ashes,11. Nightmare,12. In Your Eyes,13. Ultraviolent,14. Time To Wake Up,15. Family Chant (Live),16. DarQ Angel (Live)
ManufraQture to zespó³ chicagowski, aktywnie dzia³aj±cy na scenie metalowo-industrialnej od kilku lat. Zainspirowany wieloma bardzo kultowymi ju¿ i nowszymi zespo³ami tego gatunku jak: Argyle Park, 16volt, kLaNk, Circle of Dust, Chatterbox, Celldweller, Acumen Nation, Starflyer 59, Crossbreed, Dope czy Mushroomhead ¶mia³o realizuj± swoje pomys³y oparte na gitarowo-samplowanym brzmieniu, z naciskiem po³o¿onym w³a¶nie na gitary.
Najnowsza i d³ugo oczekiwana p³yta, to zestaw 16 utworów, w tym dwu koncertowych, z których ewidentnymi hitami powinny staæ siê FriQtion (w innej wersji zamieszczony tak¿e na Hordes of the Elite - samplerze wydanym przez wytwórniê GlitchMode w 2006 r. - label nale¿±cy do zespo³u Cyanotic), MasQuarade Ball (za pozwoleniem zespo³u zamieszczony na sk³adance Fabryki - Fabryka Promo CD #1 z 2006 r. i losowanej spo¶ród uczestników cyklu imprez Maszyneria) oraz bezsprzecznie Ready To Face, Time To Wake Up i Ultraviolent. ManufraQture wypracowa³o sobie ju¿ etykietkê zespo³u koncertuj±cego dosyæ czêsto i maj±cego spora bazê fanów, g³ównie w USA. Ich brzmienie, szczególnie partie gitar i basu z regu³y powoduj± wzrost ci¶nienia krwi, a sposób konstruowana tych co bardziej agresywnych utworów, jest ju¿ charakterystyczny dla ManufraQture. Wybijaj±ca siê agresja i dynamika na pewno spodoba siê fanom nie tylko metalowo-industrialnych wydawnictw, ale tak¿e wszystkim, którzy potrzebuj± muzyki do tzw. 'wy¿ycia siê' ;)
Bardzo polecam ta CD, bo to muzyka zamieszczona na niej pochodzi od jednej z bardziej pomys³owych grup, jednocze¶nie doskonale rozumiej±cych istotê tego gatunku muzyki. Nie dziwi to zbytnio, bior±c pod uwagê, ze pochodz± z tego samego miasta gdzie kultowa Wax Trax! zapocz±tkowa³a styl muzyczny okre¶lony pó¼niej przez dziennikarzy i same zespo³y jako rock-metal industrialny. Na tej p³ycie nie ma utworów s³abych spo¶ród studyjnych, natomiast przyczepie siê do utworów live z racji s³abego nag³o¶nienia i nieco ma³o dynamicznego wykonania.
Wraz z kilkoma nowymi zespo³ami tej sceny takimi jak Snow Black, Project .44, Cyanotic czy Marazene podtrzymuj± dobre, oryginalne brzmienie tego agresywnego gatunku muzycznego rozszerzaj±c go o typowe dla siebie rozwi±zania melodyczne i zastosowanie zmodernizowanych technologii. (NINa)
www.myspace.com/Manufraqture |
2001-2020 © Fabryka - Encyklopedia Rocka i Metalu Industrialnego. Wszelkie prawa zastrze¿one. Nazwa magazynu (³±cznie z 'Magazyn Muzyczny Fabryka', aktywny w latach 2001-2016), pomys³y, wykonanie, opracowanie tre¶ci, ikony albumów p³yt i publikacja zastrze¿one przez © Katarzyna 'Draconina' Górnisiewicz.
1. Zabrania siê u¿ywania oryginalnych recenzji i wywiadów w celach komercyjnych i/lub promocyjnych np. w sklepach p³ytowych, press kitach, na aukcjach internetowych, blogach, ksi±¿kach itp. Dla mediów i artystów - istnieje mo¿liwo¶æ sprzeda¿y konkretnej recenzji lub wywiadu na cele komercyjne i/lub promocyjne z licencj± niewy³±czn±. Mo¿na te¿ zamówiæ podobn± recenzjê w wersji rozszerzonej ( napisz do nas).
Zabrania siê u¿ywania oryginalnych recenzji p³yt zawartych w magazynie Fabryka dla polecania nielegalnie kopiowanej i rozpowszechnianej muzyki!
2. Pliki graficzne inne ni¿ przedstawione na stronach dot. Ok³adki do CD, Galeria, Sk³ad Fabryki oraz materia³y reklamowe dot. imprez Maszyneria, Malfunction i Suburban Sounds zosta³y do³±czone wy³±cznie w celach edukacyjnych, a wszelkie prawa autorskie nale¿± do ich twórców. |
|
|