FABRYKA - w latach 2001-2016 r. by³a jedynym w internecie, profesjonalnym magazynem muzycznym dedykowanym wy³±cznie tym dwóm muzycznym - rockowi i metalowi industrialnemu. Obecnie posiada status Encyklopedii rocka i metalu industrialnego z bogat± list± w³asnych recenzji p³yt, wywiadów, newsów, oraz kilkoma podcastami. Darmowego hostingu dostarcza Darknation.eu. |
|
Sister Machine Gun [recenzje] |
|
6.0 |Positron! Records, 2001|
01. Automaton, 02. Loser, 03. The Best That You Can Do, 04. Never, 05. Machine, 06. Ten Minute God, 07. Machine II, 08. Gonne Be Right, 09. Down on Me, 10. What I'm Waiting For, 11. Release, 12. Machine III, 13. Machine (No!), 14. Machine IV, 15. End
Album ten rozpoczyna seriê 'szóstek', które zosta³y nagrane g³ównie przez za³o¿yciela grupy Chrisa Randalla i Miguel Turanzasa. Brzmienia s± bardzo zró¿nicowane i nie zwi±zane ze sob± w konceptualny sposób (poza seri± "Machine"). Spokojne gitarowe granie z dodatkiem elektroniki, nawi±zuj±ce do lat 70-tych i muzyki Hendrixa ("Automaton", "Never", "Gonne Be Right", "End"), przeplataj± siê z utworami utrzymanymi w klimatach rock-popu ("The Best That You Can Do"), rapu ("Loser"), a nawet flamenco ("Ten Minute God"), chocia¿ nie brakuje tu charakterystycznego electro-rocka, z któr± grupa zwi±zana jest od pocz±tku swojej kariery ("Down on Me", "Release"). Nie oby³o siê tak¿e bez eksperymentalnej elektroniki ("Machine", "Machine II", "Machine II"I, "Machine IV"), która przynosi atmosferê filmów science fiction, miejscami nawet tych z lat 60-tych. W zasadzie, seria "Machine" jest jednym, wyd³u¿onym utworem, podzielonym na piêæ czê¶ci, które dosyæ dobrze zazêbiaj± siê ze sob±. Osobi¶cie najbardziej spodoba³ mi siê "Machine (No!)" za rytmikê, która wprowadza ¿ycie po poprzednich, dosyæ ospa³ych lub dla odmiany, chaotycznych utworach.
Album ten nie ani pasuje do kolekcji rocka industrialnego, ani te¿ nic do niego nie wnosi. S³ychaæ w tej muzyce za du¿o studyjnych efektów, zniekszta³ceñ i wymuszonego eksperymentowania. Brakuje ognia, krêgos³upa i konceptu, ale mo¿e spodobaæ siê s³uchaczom, którzy preferuj± niespójne, zró¿nicowane brzmienie.
(Katarzyna 'NINa' Górnisiewicz, 13/05/2012. Krótka, darmowa recenzja. Zobacz notê o prawach autorskich.)
|
2001-2020 © Fabryka - Encyklopedia Rocka i Metalu Industrialnego. Wszelkie prawa zastrze¿one. Nazwa magazynu (³±cznie z 'Magazyn Muzyczny Fabryka', aktywny w latach 2001-2016), pomys³y, wykonanie, opracowanie tre¶ci, ikony albumów p³yt i publikacja zastrze¿one przez © Katarzyna 'Draconina' Górnisiewicz.
1. Zabrania siê u¿ywania oryginalnych recenzji i wywiadów w celach komercyjnych i/lub promocyjnych np. w sklepach p³ytowych, press kitach, na aukcjach internetowych, blogach, ksi±¿kach itp. Dla mediów i artystów - istnieje mo¿liwo¶æ sprzeda¿y konkretnej recenzji lub wywiadu na cele komercyjne i/lub promocyjne z licencj± niewy³±czn±. Mo¿na te¿ zamówiæ podobn± recenzjê w wersji rozszerzonej ( napisz do nas).
Zabrania siê u¿ywania oryginalnych recenzji p³yt zawartych w magazynie Fabryka dla polecania nielegalnie kopiowanej i rozpowszechnianej muzyki!
2. Pliki graficzne inne ni¿ przedstawione na stronach dot. Ok³adki do CD, Galeria, Sk³ad Fabryki oraz materia³y reklamowe dot. imprez Maszyneria, Malfunction i Suburban Sounds zosta³y do³±czone wy³±cznie w celach edukacyjnych, a wszelkie prawa autorskie nale¿± do ich twórców. |
|
|