FABRYKA - w latach 2001-2016 r. by³a jedynym w internecie, profesjonalnym magazynem muzycznym dedykowanym wy³±cznie tym dwóm muzycznym - rockowi i metalowi industrialnemu. Obecnie posiada status Encyklopedii rocka i metalu industrialnego z bogat± list± w³asnych recenzji p³yt, wywiadów, newsów, oraz kilkoma podcastami. Darmowego hostingu dostarcza Darknation.eu. |
|
Stabbing Westward [recenzje] |
|
Ungod |Columbia, 1994, +++|
Lost,Control,Nothing,ACF,Lies,Ungod,Throw,Violent Mood Swings,Red on White,Can't Happen Here
Debiutanckie p³yty, w wielu przypadkach s± najlepsze pod wzglêdem dynamiki i zaanga¿owania zespo³u w zrealizowanie pomys³ów, natomiast niezbyt dobre w kwestii u¿ytego instrumentarium. Dotyczy to tak¿e p³yty Ungod. Du¿o ciekawych utwórów, wykonanych z pasj±. Je¶li chodzi o wokal, to zawsze mnie dra¿ni³a ta charakterystyczna dla Ch. Halla (wg. Ameryki, najseksowniejszy wokalista A.D. 1994) melancholia w zestawieniu z dynamiczn±, rockowo-industrialn± atmosfer±. Stabbing Westward to zespó³, który wypracowa³ sobie charakterystyczne brzmienie: drapie¿ne gitary, industrialne sample i melencholijny wokal. CD na pó³eczkê obok Filtera i Gravity Kills. (NINa)
Wither Blister Burn And Peel |Columbia, 1996, ++|
I Don't Believe,Shame,What Do I have To Do?,Why?,Inside You,Falls Apart,So Wrong,Crushing Me,Sleep,Slipping Away
Ta p³yta zebra³a bardzo dobre recenzje. Drapie¿nie, ponuro, do³uj±co, melancholijnie. Bardzo dobrze prezentuj± siê ju¿ po pierwszym przes³uchaniu utwory takie jak: I Don't Believe, Inside You, Crushing Me, Slipping Away. (NINa)
The Darkest Days |Columbia, 1998, ++|
Darkest Days,Everything I Touch,How Can I Hold On,Drugstore,You Complete Me,Save Yourself,Haunting Me,Torn Apart,Sometimes it Hurts,Drowning,Desperate Now,Goodbye,When I'm Dead,The Thing I Hate,On Your Way Down,Waking Up Beside You
Nadal ciê¿ko do³ujemy. Du¿o dobrych utwórów, miêdzy innymi: When I'm Dead, Haunting Me, Save Yourself. (NINa)
Stabbing Westward |Koch Poland, 2001, ++|
So Far Away,Perfect,I Remember,Wasted,Happy,The Only Thing,Angel,Breathe You In,High,Television
Panowie konsekwentnie weszli w nurt rocka, ju¿ nie industrialnego. Materia³ na SW, chocia¿ l¿ejszy, jest gitarowy i jakby nagrany w tym samym okresiê co poprzednia p³yta - The Darkest Days. Tutaj ani deka sampla, z wyj±tkiem utwóru Television. Odnios³am te¿ wra¿enie, ¿e Ch. Hallowi oprócz image (z ponêtnego bruneta sta³ siê brit-popowym, cieniowanym blondynkiem) zmieni³ siê tak¿e g³os. Jaki¶ taki wy¿szy... Ogólnie bez rewelacji, delikatne, gitarowe klimaciki, ale nie polecam s³uchaæ tej p³yty zaraz po Ungod. (NINa)
|
2001-2020 © Fabryka - Encyklopedia Rocka i Metalu Industrialnego. Wszelkie prawa zastrze¿one. Nazwa magazynu (³±cznie z 'Magazyn Muzyczny Fabryka', aktywny w latach 2001-2016), pomys³y, wykonanie, opracowanie tre¶ci, ikony albumów p³yt i publikacja zastrze¿one przez © Katarzyna 'Draconina' Górnisiewicz.
1. Zabrania siê u¿ywania oryginalnych recenzji i wywiadów w celach komercyjnych i/lub promocyjnych np. w sklepach p³ytowych, press kitach, na aukcjach internetowych, blogach, ksi±¿kach itp. Dla mediów i artystów - istnieje mo¿liwo¶æ sprzeda¿y konkretnej recenzji lub wywiadu na cele komercyjne i/lub promocyjne z licencj± niewy³±czn±. Mo¿na te¿ zamówiæ podobn± recenzjê w wersji rozszerzonej ( napisz do nas).
Zabrania siê u¿ywania oryginalnych recenzji p³yt zawartych w magazynie Fabryka dla polecania nielegalnie kopiowanej i rozpowszechnianej muzyki!
2. Pliki graficzne inne ni¿ przedstawione na stronach dot. Ok³adki do CD, Galeria, Sk³ad Fabryki oraz materia³y reklamowe dot. imprez Maszyneria, Malfunction i Suburban Sounds zosta³y do³±czone wy³±cznie w celach edukacyjnych, a wszelkie prawa autorskie nale¿± do ich twórców. |
|
|