FABRYKA - w latach 2001-2016 r. by³a jedynym w internecie, profesjonalnym magazynem muzycznym dedykowanym wy³±cznie tym dwóm muzycznym - rockowi i metalowi industrialnemu. Obecnie posiada status Encyklopedii rocka i metalu industrialnego z bogat± list± w³asnych recenzji p³yt, wywiadów, newsów, oraz kilkoma podcastami. Darmowego hostingu dostarcza Darknation.eu. |
Suck Pomp |Energy Rec., 1994|
Head, Burnt, Ura Fucking Loser, I Reject, Feeling Like Shit, Get Out, Suck Pomp, Get Out (Radio Edit
Bardzo surowa muzyka, oparta na jednostajnym rytmie, w otoczce chmury gitarowych riffów i przesterowanego wokalu. Najlepszy utwór - I Reject. (NINa)
Teknowhore |Energy Rec., 1996|
Intro, Teknowhore, Weather Control, No One I Call Friend, Habitual Sphere, Compound Pressure, Interstate Hate Song, Green Day, No I Don't No, Suckers, Lowest Form, You Can't Love This (part 1), You Can't Love This (part 2), You Can't Love This (part 3), You Can't Love This (part 4), Solitude It Bliss
Gitarowy zgie³k w oparach industrialnych zgrzytów, jednym s³owem metalowo- industrialna jazda, dobra na przes³uchanie w najgorszym dniu Twojego ¿ycia. Pod koniec robi siê bardziej industrialnie i noisowo ni¿ metalowo, dlatego do odtwarzania mo¿na sobie w playli¶cie zaznaczyæ albo pierwsze pó³ p³yty albo drugie. Bardzo psycho jest utwór Solitude Is Bliss. (NINa)
Biledegradable |Energy Rec., 1997|
My Generation, Rubber Love, Degradable, Fascion (Demo), My Generation (Original Intro), The Phantom God, Planet Weather Control
Tylko dla kolekcjonerów. Siedem utworów, remiksy i parê innych. Nudanudanuda... (NINa)
Sex Reflex |BileStyle, 2000|
World War Four, Betty Page, Wet Dream, Sex Reflex, There Is No You And Me, To Belong; My New Uniform, Manchurian, Candy-date, In League, Double Fang, Vampyre, Hunter K, When The Dead Come Home, It'll Never Happen To Me, Relix, The Hunger, The Feeding, The Afterglow, Rock Is Dead In Bed
Ewidentny rock industrialny, wprost wyra¿a definicjê tego gatunku - do gitar s± dodane industrialne sample, a nie odwrotnie. Mo¿na siê doszukaæ pewnych podobieñstw do muzyki Skrew i November 17, ale tutaj jest wiêcej poszukiwañ, eksperymentów, zmian tempa, natê¿enia d¼wiêku; czêsto po industrialnych eksperymentach wchodz± rockowe gitary. Najlepszy utwór to, jak dla mnie, Relix. P³yta istnieje w dwóch wersjach, wydawnictwo z 1999r. ma o jeden utwór mniej (There Is No Me And You).
(NINa)
Demonic Electronic |BileStyle, 2002|
The Devils Bile, Legion, Demonic Electronic, Celebrity, Prime Time, Loser, Bad Karma, The Hatred Acid, Buried In The Back, Demons, Jerk
Deathowo-industrialne jazdy. Nie ma miejsca na ¿adne refleksje! Zespó³ Bile ju¿ po raz kolejny pokazuje, ¿e ma ogromny potencja³ twórczy, energetyczny i wiele pomys³ów, które potrafi precyzyjnie zrealizowaæ. Buried In The Back jest wyj±tkowo noisowym utworem, a Jerk... hmm, Jerk tu nie pasuje. To taki utwór do radia, ze zwrotkami i refrenem, nie pozbawiony oczywi¶cie zgrzytów i przesterów. (NINa)
The Copy Machine |Underground Inc, 2002|
Clones-We're All (Alice Cooper), Do You Wanna Touch Me There (Oh Yeah) (Gary Glitter), We Got The Beat (Go-Go's), Love Stinks (J. Giels Band), My Generation (The Who), Mid Life Crisis (Faith No More), Scentless Apprentice (Nirvana), Not To Touch The Earth (The Doors), Creep (Black From The Dead Track)
Hiciory g³ównie lat 70/80/90 w coverach Bile. Interesuj±cy jest uk³ad zespo³ów, które Bile postanowi³ przerobiæ po swojemu, bo i Gary Glitter, Alice Cooper, The Who, Nirvana, The Doors... Sami rockersi. Ciekawie zrobiony Love Stinks [jak kto¶ zna grupê Prick to proszê sobie porównaæ brzmienia wokali, gitar i stylistykê :-)] Nastêpnie Scentless Apprentice - grunge zero ;-) No i pere³ka, Not To Touch The Earth, w oryginale The Doors, a proszê co mo¿na by³o zrobiæ z tego kawa³ka! Kosmos! :) (NINa)
Last.FM | ReverbNation | Facebook | SoundCloud | Discogs
|
2001-2020 © Fabryka - Encyklopedia Rocka i Metalu Industrialnego. Wszelkie prawa zastrze¿one. Nazwa magazynu (³±cznie z 'Magazyn Muzyczny Fabryka', aktywny w latach 2001-2016), pomys³y, wykonanie, opracowanie tre¶ci, ikony albumów p³yt i publikacja zastrze¿one przez © Katarzyna 'Draconina' Górnisiewicz.
1. Zabrania siê u¿ywania oryginalnych recenzji i wywiadów w celach komercyjnych i/lub promocyjnych np. w sklepach p³ytowych, press kitach, na aukcjach internetowych, blogach, ksi±¿kach itp. Dla mediów i artystów - istnieje mo¿liwo¶æ sprzeda¿y konkretnej recenzji lub wywiadu na cele komercyjne i/lub promocyjne z licencj± niewy³±czn±. Mo¿na te¿ zamówiæ podobn± recenzjê w wersji rozszerzonej ( napisz do nas).
Zabrania siê u¿ywania oryginalnych recenzji p³yt zawartych w magazynie Fabryka dla polecania nielegalnie kopiowanej i rozpowszechnianej muzyki!
2. Pliki graficzne inne ni¿ przedstawione na stronach dot. Ok³adki do CD, Galeria, Sk³ad Fabryki oraz materia³y reklamowe dot. imprez Maszyneria, Malfunction i Suburban Sounds zosta³y do³±czone wy³±cznie w celach edukacyjnych, a wszelkie prawa autorskie nale¿± do ich twórców. |
|
|