FABRYKA - w latach 2001-2016 r. by³a jedynym w internecie, profesjonalnym magazynem muzycznym dedykowanym wy³±cznie tym dwóm muzycznym - rockowi i metalowi industrialnemu. Obecnie posiada status Encyklopedii rocka i metalu industrialnego z bogat± list± w³asnych recenzji p³yt, wywiadów, newsów, oraz kilkoma podcastami. Darmowego hostingu dostarcza Darknation.eu. |
Hate Radio |Bile Style Records, 2009|
01. Like the Plague, 02. Take Target Out, 03. World Up Your Ass, 04. Dr. Depression, 05. Who the Fuck..., 06. I Don't Need A Reason, 07. The Weakest One, 08. Whores of War, 09. Hate Radio, 10. The Late Great United States, 11. Your Last Minute, 12. The Banned After, 13. La Danz de Bear, 14. The Tear In The Fabric Of Time
Miêdzy wydaniem Hate Radio a ostatni±, studyjn± p³yt± Bile (Demonic Electronic) minê³o siedem lat. W tym czasie grupa wypu¶ci³a na rynek muzyczny album z coverami pt. The Copy Machine (2002), dwa albumy kompilacyjne Frankenhole (2003) i Regurge - A Bucket Of Bile (2004) i DVD When The Dead Come Home (2003). Nowy album jest mieszank± wielu stylów, chocia¿ do niektórych z nich Bile nas jeszcze nie przyzwyczai³.
Pierwsza po³owa albumu, to industrialno-metalowe jazdy, dobrze ju¿ znane z poprzednich wydawnictw tego zespo³u. Wci±¿ agresywne, chocia¿ miejscami mniej zajad³e brzmienia ("Like the Plague", "Who the Fuck...", "Don't Need a Reason", "The Weakest One") przechylaj± siê na korzy¶æ (lub, jak kto woli - niekorzy¶æ) melodii. Fani Nine Inch Nails mog± mieæ zabawê podczas przes³uchiwania "World Up Your Ass", którego refreny mog± kojarzyæ siê z utworem "Wish", lecz wykonanym w przyspieszonym tempie.
Na Hate Radio odnajdziemy te¿ nowe w twórczo¶ci Bile, dark ambientowe, schizofreniczne nastroje w utworach takich, jak "Your Last Minute", "The Banned After" i "The Tear In The Fabric Of Time". Mroczno¶æ i plastyczno¶æ ich aran¿acji podzia³a niejednej osobie na wyobra¼niê. Krztoff, wokalista grupy powinien pod±¿aæ w kierunku tworzenia takich muzycznych kola¿y, bo wychodzi mu to bardzo dobrze, niekoniecznie jednak pod szyldem Bile.
W niektórych utworach pojawiaj± siê tak¿e taneczne beaty ("Take Target Out", "Dr. Depression") wzbogacone gitarowymi riffami w wykonaniu Chrisa Liggio i Mike'a Coffey'a, a tak¿e nowoczesna elektronika ("La Danz de Bear"), która jest prawdopodobnie wynikiem DJ-skiej pracy Krztoffa.
Najlepsze utwory? Mnie spodoba³y siê "Whores of War" i "Late Great United States" ze wzglêdu na ciê¿ar i przykuwaj±ce uwagê, niejednorodne aran¿acje osadzone w dobrze przemy¶lanych, spójnych kompozycjach. Na brawa zas³uguje dobrze wspó³pracuj±ca sekcja rytmiczna - R.H. Bear na basie i John 'Servo' DeSalvo na perkusji. Muzyk ten, znany jest z innych industrialnych grup (Chemlab, 16volt), a ostatnio ze wspó³pracy z Vulgaras, chocia¿ tak na marginesie, DeSalvo uleg³ powa¿nemu wypadkowi podczas jednego z koncertów tego zespo³u w 2011 r. W zwi±zku z tym, ¿e nie posiada³ ubezpieczenia, charytatywnie i z pomoc± Internetu zbierano pieni±dze na leczenie jego z³amanej nogi.
Czterna¶cie niemêcz±cych, chocia¿ wymagaj±cych skupienia utworów mo¿e zainteresowaæ fanów Marilyn Mansona, Nine Inch Nails czy te¿ Mushroomhead, ale tak¿e tych, którzy przedk³adaj± dark ambientowe klimaty ponad gitarami i samplingiem.
(Katarzyna 'NINa' Górnisiewicz, Fabryka Music Magazine, 12/05/2012. Krótka, darmowa recenzja. Zobacz notê o prawach autorskich.)
|
2001-2020 © Fabryka - Encyklopedia Rocka i Metalu Industrialnego. Wszelkie prawa zastrze¿one. Nazwa magazynu (³±cznie z 'Magazyn Muzyczny Fabryka', aktywny w latach 2001-2016), pomys³y, wykonanie, opracowanie tre¶ci, ikony albumów p³yt i publikacja zastrze¿one przez © Katarzyna 'Draconina' Górnisiewicz.
1. Zabrania siê u¿ywania oryginalnych recenzji i wywiadów w celach komercyjnych i/lub promocyjnych np. w sklepach p³ytowych, press kitach, na aukcjach internetowych, blogach, ksi±¿kach itp. Dla mediów i artystów - istnieje mo¿liwo¶æ sprzeda¿y konkretnej recenzji lub wywiadu na cele komercyjne i/lub promocyjne z licencj± niewy³±czn±. Mo¿na te¿ zamówiæ podobn± recenzjê w wersji rozszerzonej ( napisz do nas).
Zabrania siê u¿ywania oryginalnych recenzji p³yt zawartych w magazynie Fabryka dla polecania nielegalnie kopiowanej i rozpowszechnianej muzyki!
2. Pliki graficzne inne ni¿ przedstawione na stronach dot. Ok³adki do CD, Galeria, Sk³ad Fabryki oraz materia³y reklamowe dot. imprez Maszyneria, Malfunction i Suburban Sounds zosta³y do³±czone wy³±cznie w celach edukacyjnych, a wszelkie prawa autorskie nale¿± do ich twórców. |
|
|