FABRYKA - w latach 2001-2016 r. by³a jedynym w internecie, profesjonalnym magazynem muzycznym dedykowanym wy³±cznie tym dwóm muzycznym - rockowi i metalowi industrialnemu. Obecnie posiada status Encyklopedii rocka i metalu industrialnego z bogat± list± w³asnych recenzji p³yt, wywiadów, newsów, oraz kilkoma podcastami. Darmowego hostingu dostarcza Darknation.eu. |
Killing The Machines |Kowch, 2010|
01. Intro (We Will Destroy), 02. Behind The Sinister, 03. It’s Over, 04. Killing The Machines, 05. Passive Transmissions, 06. MASSMEDIAPARANOIA, 07. Keep It In, Keep It Out, 08. Hatemaker, 09. Out Of The Void (feat. Sum Of Daze), 10. Psycho Bug Stomper (Splattered Mix), 11. Skullgrinder, 12. Subliminal Lootings, 13. It’s Over (Defrag Mix)
Kowch to solowy projekt Brytyjczyka Neila Murray’a, chocia¿ pojawiaj± siê w jego nagraniach zaproszeni go¶cie. Jego muzyka, to przede wszystkim ¶wietne pomys³y na instrumentalne, bardzo dobrze zaprojektowane kompozycje, lekkie, ¿ywotne, zwiewne, inteligentne, oparte na bardzo dobrze opanowanej grze na gitarze (“Hatemaker”), oraz po³±czeniu riffów z elektronik± (“Subliminal Lootings”), sk±d niedaleko ju¿ do rocka industrialnego (“Behind The Sinister”, “Out Of The Void (feat. Sum Of Daze)”, “Psycho Bug Stomper (Splattered Mix)”). Kto¶, kto zna siê na muzyce lub tylko s³ucha wielu gatunków muzycznych, us³yszy ró¿ne wp³ywy w muzyce Neila, nie tylko wy¿ej wspomniane, ale tak¿e etniczne (“Passive Transmissions”), indie (“Keep It In, Keep It Out”), alternatywne (“It’s Over”), nowo-falowe, rockowe (“Killing The Machines”, “Skullgrinder”). W muzyce Kowch nie s³ychaæ jednak¿e nachalnie ¿adnych szablonów typowych dla konkretnych stylów muzycznych, i ju¿ sam ten fakt przemawia na korzy¶æ utalentowanego muzyka.
Moje ulubione utwory to “MASSMEDIAPARANOIA” za atmosferê niepokoju i doskona³e riffy jak u Pink Floyd czy King Crimson, oraz za bardzo dobrze zbudowan± konstrukcjê utworu i zastosowane aran¿acje. Podobnie, druga pere³ka “Hatemaker” wpad³ mi od razu w ucho ze swoimi bardzo ¿ywotnymi riffami gitar i dobrze dopasowan± perkusj± oraz basem, które nie pogr±¿aj± gitar. Bardzo dobrze s³ucha³o mi siê tak¿e “Passive Transmissions”, bo dziêki tym etnicznym dodatkom i gitarowym riffom, muzyka przep³ynê³a przeze mnie spokojnie, a ja nie odrywa³am siê przez ¼le zastosowane sample, czy beat perkusji, jak to bywa czasem u innych wykonawców.
Na p³ycie Killing The Machines 95% utworów (poza “It’s Over” i “MASSMEDIAPARANOIA”) to wersje instrumentalne, i tak sprytnie skonstruowane, ¿e brzmia³yby poprawnie i z wokalami jak i bez nich. Lekkie, gitarowe riffy Neila doskonale zastêpuj± wokale i nie da siê zaprzeczyæ jego talentowi w tym kierunku. Gdyby jednak przyj±æ, ¿e Neil postara siê kiedy¶ o wokalistê lub wokalistkê, to niew±tpliw± ozdob± jego muzyki by³by g³osy zbli¿one do g³osów takich wokalistek, jak Tori Amos, Deborah Dyer (Skunk Anansie), Lucii Cifarelli (KMFDM), Hanin Elias (Atari Teenage Riot), lub bardzo wyraziste, ‘hard-rockowe’, mêskie wokale. Na pewno nie bêd± pasowa³y ordynarne, ¿eñskie g³osy, ani zniewie¶cia³e emo czy depresyjne gotyckie zawodzenie, ani ¿adne industrialne przestery, bo szybko zniszczy³yby ca³y efekt muzyki zawartej na tym albumie.
Muzyka doskona³a dla inteligentnych s³uchaczy, którzy wymagaj± o wiele wiêcej ni¿ odmó¿d¿aj±ce, marszowe rytmy albo nudne remiksy. P³yta udostêpniona zosta³a przez wykonawcê dos³ownie wczoraj (26.03.2010 r.) do darmowego ¶ci±gania i dodana do listy interesuj±cych pozycji p³ytowych w dziale Download magazynu Fabryka. (NINa, 27/03/2010)
http://www.myspace.com/thekowch | http://www.reverbnation.com/kowch
|
2001-2020 © Fabryka - Encyklopedia Rocka i Metalu Industrialnego. Wszelkie prawa zastrze¿one. Nazwa magazynu (³±cznie z 'Magazyn Muzyczny Fabryka', aktywny w latach 2001-2016), pomys³y, wykonanie, opracowanie tre¶ci, ikony albumów p³yt i publikacja zastrze¿one przez © Katarzyna 'Draconina' Górnisiewicz.
1. Zabrania siê u¿ywania oryginalnych recenzji i wywiadów w celach komercyjnych i/lub promocyjnych np. w sklepach p³ytowych, press kitach, na aukcjach internetowych, blogach, ksi±¿kach itp. Dla mediów i artystów - istnieje mo¿liwo¶æ sprzeda¿y konkretnej recenzji lub wywiadu na cele komercyjne i/lub promocyjne z licencj± niewy³±czn±. Mo¿na te¿ zamówiæ podobn± recenzjê w wersji rozszerzonej ( napisz do nas).
Zabrania siê u¿ywania oryginalnych recenzji p³yt zawartych w magazynie Fabryka dla polecania nielegalnie kopiowanej i rozpowszechnianej muzyki!
2. Pliki graficzne inne ni¿ przedstawione na stronach dot. Ok³adki do CD, Galeria, Sk³ad Fabryki oraz materia³y reklamowe dot. imprez Maszyneria, Malfunction i Suburban Sounds zosta³y do³±czone wy³±cznie w celach edukacyjnych, a wszelkie prawa autorskie nale¿± do ich twórców. |
|
|