FABRYKA - w latach 2001-2016 r. by³a jedynym w internecie, profesjonalnym magazynem muzycznym dedykowanym wy³±cznie tym dwóm muzycznym - rockowi i metalowi industrialnemu. Obecnie posiada status Encyklopedii rocka i metalu industrialnego z bogat± list± w³asnych recenzji p³yt, wywiadów, newsów, oraz kilkoma podcastami. Darmowego hostingu dostarcza Darknation.eu. |
Amalgamut |Reprise, 2002|
You Walk Away,American Cliche,Where Do We Go From Here,Columind,The Missing,The Only Way (Is The Wrong Way),My Long Walk To Jail,So I Quit,God Damn Me,It Can Never Be The Same,World Today,The 4th
Zaczyna siê przyjemnie, jakie¶ ostrzejsze gitarki, ale gdy nadchodzi czas na refren, to... hmmm, czy¿by transformacja Filtera w Stone Temple Pilots? Bardzo podobne rozwi±zania melodyczne. Ale jedziemy dalej: American Cliche - bardzo fajny utwór, du¿o siê dzieje (te same rytmy co w I Will Lead You z poprzedniej p³yty); szczerze mówi±c ile razy s³yszê ten utwór, to widzê w wyobra¼ni wielkiego trucka-cysternê przeje¿d¿aj±c± z maksymaln± prêdko¶ci± przez zakorkowane skrzy¿owanie w du¿ym, amerykañskim mie¶cie. Kolejny utwór Where Do We Go From Here to ju¿ klimaty z poprzedniego albumu Title of Record, przyjemne chocia¿ nie pozbawione (w naszym wypadku) mi³ej dla ucha drapie¿no¶ci.
Columnid ostry, ale The Missing balladkowy, ¿e a¿ siê md³o robi. Pierwsze rytmy nakrêcane przez perkusjê (lub automat perkusyjny) w The Only Way dobi³y mnie totalnie, ale w nagrodê nastêpny utwór My Long Walk To Jail pozwala zapomnieæ o poprzednich 'cierpieniach'. No i kolej na najbardziej rozgrzany utwór na Amalgamut - my¶lê tu o So I Quit - ¶ciana gitar, szybkie tempo i charakterystyczny krzyk Patricka oraz... parêna¶cie standardowych przekleñstw. Jak kto¶ nie lubi balladek to opuszcza nastêpny utwór, a dalej wy³ania siê surowy It Can Never Be The Same z transowym rytmem i fajnymi bêdnami, mo¿na powiedzieæ ¿e to najlepszy utwór na tej p³ycie, tyle ¿e s³ychaæ tu pewne nawi±zania do muzyki zespo³u Deftones.
"World Today" to chyba jaki¶ kawa³ek, który wszed³ na p³ytê przypadkowo, dziwny, brzmi jak remiks i oby nie by³ to wyznacznik nowego stylu Filtera, by³by to co prawda nowy patent, bo tak chyba jeszcze nikt nie gra³ przed nimi, ale... lepiej nie.
Na koniec tajemnicza suita The 4th, no i mamy ca³± p³ytê Amalgamut, która nie sprawia k³opotów w dobrniêciu do jej koñca. (NINa)
Oficjalna strona | Last.FM | Discogs | Myspace | Facebook
|
2001-2020 © Fabryka - Encyklopedia Rocka i Metalu Industrialnego. Wszelkie prawa zastrze¿one. Nazwa magazynu (³±cznie z 'Magazyn Muzyczny Fabryka', aktywny w latach 2001-2016), pomys³y, wykonanie, opracowanie tre¶ci, ikony albumów p³yt i publikacja zastrze¿one przez © Katarzyna 'Draconina' Górnisiewicz.
1. Zabrania siê u¿ywania oryginalnych recenzji i wywiadów w celach komercyjnych i/lub promocyjnych np. w sklepach p³ytowych, press kitach, na aukcjach internetowych, blogach, ksi±¿kach itp. Dla mediów i artystów - istnieje mo¿liwo¶æ sprzeda¿y konkretnej recenzji lub wywiadu na cele komercyjne i/lub promocyjne z licencj± niewy³±czn±. Mo¿na te¿ zamówiæ podobn± recenzjê w wersji rozszerzonej ( napisz do nas).
Zabrania siê u¿ywania oryginalnych recenzji p³yt zawartych w magazynie Fabryka dla polecania nielegalnie kopiowanej i rozpowszechnianej muzyki!
2. Pliki graficzne inne ni¿ przedstawione na stronach dot. Ok³adki do CD, Galeria, Sk³ad Fabryki oraz materia³y reklamowe dot. imprez Maszyneria, Malfunction i Suburban Sounds zosta³y do³±czone wy³±cznie w celach edukacyjnych, a wszelkie prawa autorskie nale¿± do ich twórców. |
|
|