FABRYKA - w latach 2001-2016 r. by³a jedynym w internecie, profesjonalnym magazynem muzycznym dedykowanym wy³±cznie tym dwóm muzycznym - rockowi i metalowi industrialnemu. Obecnie posiada status Encyklopedii rocka i metalu industrialnego z bogat± list± w³asnych recenzji p³yt, wywiadów, newsów, oraz kilkoma podcastami. Darmowego hostingu dostarcza Darknation.eu. |
|
Nine Inch Nails [recenzje] |
|
NIN feat. Bauhaus - Where Darkness Doubles Where Light Pours In (Bootleg) |2007, GBB Records|
01. Head like a Hole (trent/peter)(orig. nin), 02. Sannity Assassin (trent/peter) (orig. bauhaus), 03. Hurt (trent/peter) (orig. nin), 04. Dreams (trent/peter/tvotr) (orig. tvotr), 05. Fina³ Solution (trent/peter/tvotr) (orig. pere ubu), 06. Bela Lugosi's Dead (trent/peter/tvotr) (orig. bauhaus), 07. Reptile (trent/peter/twiggy/atticus) (orig. nin), 08. Warm Leatherette (trent/peter/twiggy/atticus) (orig. the normal), 09. Strange Kind of Love (trent/peter/twiggy/atticus) (orig. peter murphy), 10. Niteclubbing (trent/peter/twiggy/atticus) (orig. iggy pop), 11. Dead Souls (peter/nin) (orig. joy division), 12. Twenty Four Hours (peter/nin) (orig. joy division), 13. Warsaw (peter/nin) (orig. joy division), 14. Atmosphere (peter/nin) (orig. joy division), 15. The Day The Whole World Went Away (NIN accoustic), 16. Hurt (NIN accoustic)
Z regu³y nie s³ucham bootlegów, bo interesuj± mnie g³ównie oficjalne wydawnictwa, ale tym razem nie mog³am siê oprzeæ, a mo¿e to w³a¶nie by³o przeczucie, ¿e warto siêgn±æ po ten bootleg. Nine Inch Nails Feat. Bauhaus - Where Darkness Doubles, Where Light Pours In to wydana w 2006 r. p³yta zawieraj±ca 16 utworów bêd±cych reinterpretacjami oryginalnych kawa³ków z p³yt NIN i Bauhausu w wykonaniu Trenta Reznora i Petera Murphy'ego z udzia³em miêdzy innymi TV On The Radio, wraz z coverami starszych utworów, które w jaki¶ sposób zainspirowa³y obu wykonawców.
Murphy ¿e swoim 'grobowym' g³osem brzmi dobrze w reinterpretacjach takich utworów NIN jak Head Like A Hole, Hurt czy Reptile, z kolei Reznor genialnie wypad³ w Sanity Assassin za¶piewanym razem z Murphym, poniewa¿ ca³y utwór ma w sobie jaki¶ potencja³ szaleñstwa, panowie chyba te¿. Podoba³o mi siê reznorowskie wykonanie Bela Lugosi's Dead i Warm Leatherette w interpretacji Murphy'ego. Utwór to ju¿ wiekowym nagrany przez The Normal, coverowany pó¼niej przez Iggy'ego Poppa i Grace Jones. Podobnie ma siê sprawa z Night Clubbing. Znam ta wersjê z coveru zespo³u Human League, jednak¿e orygina³ nagra³ wspomniany ju¿ Iggy Pop. I Reznor i Murphy przyznaj±, ¿e Pop mia³ ogromny wp³yw na ich twórczo¶æ i nie ma siê czemu dziwi±, dlaczego razem postanowili wykonaæ ten utwór.
Dead Souls to utwór NIN, ale sami przyznajcie, ¿e brzmi idealnie z wokalami Murphy'ego, tak jakby by³ nagrany przez Bauhaus. Nie dziwi to, maj±c na uwadze, ¿e inspiracj± dla Reznora i jego Nine Inch Nails by³y w³a¶nie stare nagrania Bauhaus i Joy Division. Reinterpretacje utworów tego ostatniego pojawiaj± siê na tej p³ycie a¿ czterokrotnie, a Murphy mia³ t± przyjemno¶æ tworzyæ w latach, jeszcze przed samobójcz± ¶mierci± lidera Joy Division, Iana Curtisa.
Where Darkness Doubles... to p³yta kolekcjonerska, i nie tylko fani NIN powinni j± us³yszeæ, ale tak¿e fani wspomnianych wy¿ej zespo³ów.
Nagrania pochodz± z serii wspólnej trasy koncertowej NIN i Bauhausu z czerwca 2006 r., obejmuj±ce koncerty w amerykañskich miastach Washington DC, Boston, Chicago i Atlanta, a dwa ostatnie pochodz± z chicagowskiego, akustycznego koncertu NIN z kwietnia 2007. (NINa)
|
2001-2020 © Fabryka - Encyklopedia Rocka i Metalu Industrialnego. Wszelkie prawa zastrze¿one. Nazwa magazynu (³±cznie z 'Magazyn Muzyczny Fabryka', aktywny w latach 2001-2016), pomys³y, wykonanie, opracowanie tre¶ci, ikony albumów p³yt i publikacja zastrze¿one przez © Katarzyna 'Draconina' Górnisiewicz.
1. Zabrania siê u¿ywania oryginalnych recenzji i wywiadów w celach komercyjnych i/lub promocyjnych np. w sklepach p³ytowych, press kitach, na aukcjach internetowych, blogach, ksi±¿kach itp. Dla mediów i artystów - istnieje mo¿liwo¶æ sprzeda¿y konkretnej recenzji lub wywiadu na cele komercyjne i/lub promocyjne z licencj± niewy³±czn±. Mo¿na te¿ zamówiæ podobn± recenzjê w wersji rozszerzonej ( napisz do nas).
Zabrania siê u¿ywania oryginalnych recenzji p³yt zawartych w magazynie Fabryka dla polecania nielegalnie kopiowanej i rozpowszechnianej muzyki!
2. Pliki graficzne inne ni¿ przedstawione na stronach dot. Ok³adki do CD, Galeria, Sk³ad Fabryki oraz materia³y reklamowe dot. imprez Maszyneria, Malfunction i Suburban Sounds zosta³y do³±czone wy³±cznie w celach edukacyjnych, a wszelkie prawa autorskie nale¿± do ich twórców. |
|
|