FABRYKA - w latach 2001-2016 r. by³a jedynym w internecie, profesjonalnym magazynem muzycznym dedykowanym wy³±cznie tym dwóm muzycznym - rockowi i metalowi industrialnemu. Obecnie posiada status Encyklopedii rocka i metalu industrialnego z bogat± list± w³asnych recenzji p³yt, wywiadów, newsów, oraz kilkoma podcastami. Darmowego hostingu dostarcza Darknation.eu. |
|
Nine Inch Nails [recenzje] |
|
With Teeth {halo 19}|Nothing/Interscope, 2005|
All The Love In The World, You Know What You Are?, Collector, Hand That Feeds, Love Is Not Enough, Every Day Is Exactly The Same, With Teeth, Only, Getting Smaller, Sunspots, Linê Begins To Blur, Beside You In Time, Right Where It Belongs
{flip flop} Kiedy¶ recenzjuj±c p³yty rockowo-industrialne przyrównywa³o siê muzykê innych kapel do muzyki NIN, je¶li zawiera³y charakterystyczny dla Reznora, podrobiony sampling. Obecnie w ¿aden sposób nie mo¿na tego robi±. Na WT nie ma nic charakterystycznego, intryguj±cego, czego¶ co przemawia³oby za talentem Rezziego do komponowania drapie¿nej muzyki.
{flip flop} Nie powiem, ¿ebym jako¶ niecierpliwie czeka³a na t± najnowsz± p³ytê. Po ostatnich paru p³ytach co¶ mi podpowiada³o, ¿e nie bêdzie na co czekaæ, ¿e mo¿e znajd± siê tam 1-3 ciekawe utwory ale nic ponadto. Muzyka na The Fragile ju¿ zapowiada³a, ¿e Reznor skoñczy³ z wykreowanym przez siebie brzmieniem, ¿e to wstêp do nowego stylu NIN i niestety tak siê sta³o.
{flip flop} W marcu pozna³am paro-sekundowe sample. Potem cztery pirackie kopie z netu i klip. W kwietniu ca³± p³ytê. I za ka¿dym razem nasuwa³o siê to samo pytanie - dla kogo ta p³yta jest przeznaczona??? Dla fanów zniewie¶cia³ego Placebo? Nawet nie wiem jak zabraæ siê do opisywania poszczególnych utworów, bo s± bez wyrazu. Spróbuje na si³ê: w pierwszym kawa³ku wstawki gospel, w drugim niby jest agresj± ale jaka¶ taka wykalkulowana, w trzecim brzmienia bli¿sze The Fragile - rockowe. Czwarty ju¿ mi wychodzi bokiem, ale dobry - promowany wszêdzie gdzie mo¿na. Pi±ty zupê³nie nie-NINowy, szósty nudny i pasuje do PHM (nie wiem czemu mi siê kojarzy z 'Apathy' 1000 Homo DJs... i czemu Trent marudzi jak uda³o mu siê nagraæ tak± wesolutk± p³ytkê?), siódmy wiadomo o co chodzi - awitha-teetha. Ósmy... rany, ósmy jest cudowny :-D Reznor móg³ ca³kiem popu¶ciæ hamulce i nagraæ 13 kawa³ków w tym stylu, by³oby weso³o na okr±g³o! Fakt faktem - 'Only' w³azi w ucho po pierwszym przes³uchaniu. Dziewi±ty to {flip flop, flip flop}, dziesi±ty - jedyny dobry utwór na tej p³ycie, trochê funkowo-rozbujany. Jedenasty smutno-agresywny, za du¿o perkusji, za du¿o sentymentalizmu. Dwunasty... chyba mia³o to bya co¶ pod klimaty z TDS ale wysz³o to bez rewelacji, a ostatni utwór - smutny na maksa i...{flip flop} czas wy³±czyæ p³yte, wsadzaj±c w playlistê Broken albo cudowny kawa³ek 'Growing Up' (remiks utworu Petera Gabriela).
PS. Japoñskie wydanie zawiera 3 dodatkowe utwory: Home, Right Where It Belongs V.2 i The Hand That Feeds (Ruff Mix)
(NINa) (NINa)? (nie, FLIPFLOPPa :P)
http://www.nin.com | http://www.myspace.com/nin | NIN on Discogs
|
2001-2020 © Fabryka - Encyklopedia Rocka i Metalu Industrialnego. Wszelkie prawa zastrze¿one. Nazwa magazynu (³±cznie z 'Magazyn Muzyczny Fabryka', aktywny w latach 2001-2016), pomys³y, wykonanie, opracowanie tre¶ci, ikony albumów p³yt i publikacja zastrze¿one przez © Katarzyna 'Draconina' Górnisiewicz.
1. Zabrania siê u¿ywania oryginalnych recenzji i wywiadów w celach komercyjnych i/lub promocyjnych np. w sklepach p³ytowych, press kitach, na aukcjach internetowych, blogach, ksi±¿kach itp. Dla mediów i artystów - istnieje mo¿liwo¶æ sprzeda¿y konkretnej recenzji lub wywiadu na cele komercyjne i/lub promocyjne z licencj± niewy³±czn±. Mo¿na te¿ zamówiæ podobn± recenzjê w wersji rozszerzonej ( napisz do nas).
Zabrania siê u¿ywania oryginalnych recenzji p³yt zawartych w magazynie Fabryka dla polecania nielegalnie kopiowanej i rozpowszechnianej muzyki!
2. Pliki graficzne inne ni¿ przedstawione na stronach dot. Ok³adki do CD, Galeria, Sk³ad Fabryki oraz materia³y reklamowe dot. imprez Maszyneria, Malfunction i Suburban Sounds zosta³y do³±czone wy³±cznie w celach edukacyjnych, a wszelkie prawa autorskie nale¿± do ich twórców. |
|
|