FABRYKA - w latach 2001-2016 r. by³a jedynym w internecie, profesjonalnym magazynem muzycznym dedykowanym wy³±cznie tym dwóm muzycznym - rockowi i metalowi industrialnemu. Obecnie posiada status Encyklopedii rocka i metalu industrialnego z bogat± list± w³asnych recenzji p³yt, wywiadów, newsów, oraz kilkoma podcastami. Darmowego hostingu dostarcza Darknation.eu. |
|
Nine Inch Nails [recenzje] |
|
And All That Could Have Been (Live) {halo 17} |Nothing/Interscope, 2002|
Terrible Lie, Sin, March of the Pigs, Piggy, The Frail, The Wretched, Gave Up, The Great Below, The Mark Has Been Made, Wish, Suck, Closer, Head Like a Hole, The Day The World Went Away, Starfuckers Inc, Hurt
Do tej pory pe³no by³o nieoficjalnych bootlegów z koncertowymi nagraniami NIN. Teraz zespó³ wyda³ koncertow± p³ytê, bêd±c± zapisem amerykañskiej trasy Fragility Tour 2.0 z 2000r, któr± mo¿na potraktowaæ jako The Best of, dobrze, ¿e w takiej postaci. Na And All That Have... najwiêcej jest oczywi¶cie nagrañ pochodz±cych z wydanej w 2000r. p³yty The Fragile, ale natkn±æ siê mo¿na te¿ na utwory zamieszczone na p³ytach NIN sprzed 11 (ale ten czas leci!) lat.
Notka dla szukaj±cych nowo¶ci - nowo¶ci nie ma. Ani jednego niepublikowanego wcze¶niej utworu. Natomiast jest parê ciekawie zaaran¿owanych utworów, jak np. March of The Pigs - zespó³ wykona³ na koncercie wyd³u¿on± wersjê singlow± (All the Pigs, All Linned Up). Suck zmiksowany jest z wersj± tego utworu pochodz±c± z p³yty Fixed.
Najbardziej podoba mi siê nowa aran¿acja The Day The World Went Away, zw³aszcza jego drug± po³owa. Wprowadzono tam nieco inne brzmienia, pewn± improwizacje, "rozbujane" gitarki (trochê jak w nagraniach grupy Rain Tree Crow). Podobnie wygl±da sprawa z kompozycj± The Mark Has Been Made - brzmi psychodelicznie. Ewidentnie zepsuty jest Closer. Wiem, ¿e Reznor jest ju¿ chory, kiedy przychodzi mu po raz n-ty ¶piewaæ "I wanna fuck you like an animal", ale w koñcu jest to chyba najbardziej znany utwór NIN, wiêc dlaczego zespó³ nie postara³ siê o jego lepsze wykonanie? To samo z Starfuckers - zosta³a wzmocniona partia gitar, mo¿e chodzi³o o dodanie dynamiki, nie wiem, ale te¿ nie brzmi to najlepiej.
T± p³ytke mo¿na mieæ tak¿e z innych powodów: Reznor, chyba ju¿ z nudów zmienia konstrukcjê utworu na ka¿dym koncercie, a po drugie wystarczy pos³uchaæ jak publiczno¶æ wiwatuje, kiedy Reznor kieruje do nich s³owa: "Hey fucking pigs" albo "Fuck you". (NINa)
Still {halo 17} |Nothing/Interscope, 2002|
Something I Can Never Have, Adrift and at Peace, The Fragile, The Becoming, Gone, Still,
The Day The World Went Away, And All That Could Have Been, The Persistence of Loss, Leaving Hope
Still zawiera 'akustyczne' wersjê utworów z The Fragile, jeden z Pretty Hate Machinê ('Something I Can Never Have') - pierwszej p³yty NIN i jeden z najwy¿ej ocenianej w mediach p³yty - The Downward Spiral ('The Becoming'). Dziewieæ piêknych kompozycji, z których zdecydowanie wybija siê 'And All That Could Have Been', 'Leaving Hope' oraz 'Gone, Still'. Da³o siê zrobi± piekn± p³yte¿ Da³o siê. (NINa)
|
2001-2020 © Fabryka - Encyklopedia Rocka i Metalu Industrialnego. Wszelkie prawa zastrze¿one. Nazwa magazynu (³±cznie z 'Magazyn Muzyczny Fabryka', aktywny w latach 2001-2016), pomys³y, wykonanie, opracowanie tre¶ci, ikony albumów p³yt i publikacja zastrze¿one przez © Katarzyna 'Draconina' Górnisiewicz.
1. Zabrania siê u¿ywania oryginalnych recenzji i wywiadów w celach komercyjnych i/lub promocyjnych np. w sklepach p³ytowych, press kitach, na aukcjach internetowych, blogach, ksi±¿kach itp. Dla mediów i artystów - istnieje mo¿liwo¶æ sprzeda¿y konkretnej recenzji lub wywiadu na cele komercyjne i/lub promocyjne z licencj± niewy³±czn±. Mo¿na te¿ zamówiæ podobn± recenzjê w wersji rozszerzonej ( napisz do nas).
Zabrania siê u¿ywania oryginalnych recenzji p³yt zawartych w magazynie Fabryka dla polecania nielegalnie kopiowanej i rozpowszechnianej muzyki!
2. Pliki graficzne inne ni¿ przedstawione na stronach dot. Ok³adki do CD, Galeria, Sk³ad Fabryki oraz materia³y reklamowe dot. imprez Maszyneria, Malfunction i Suburban Sounds zosta³y do³±czone wy³±cznie w celach edukacyjnych, a wszelkie prawa autorskie nale¿± do ich twórców. |
|
|