FABRYKA - w latach 2001-2016 r. by³a jedynym w internecie, profesjonalnym magazynem muzycznym dedykowanym wy³±cznie tym dwóm muzycznym - rockowi i metalowi industrialnemu. Obecnie posiada status Encyklopedii rocka i metalu industrialnego z bogat± list± w³asnych recenzji p³yt, wywiadów, newsów, oraz kilkoma podcastami. Darmowego hostingu dostarcza Darknation.eu. |
Dusted |Metal Blade, 1994|
01. In Tongues, 02. Seeded, 03. Picasso Trigger, 04. Albatross, 05. Jesus Skrew Superstar, 06. Skrew Saves, 07. Season for Whither, 08. Sour, 09. Mouthful of Dust, 10. Godsdog
Drugi w dyskografii Skrew album pt. Dusted zawiera ju¿ wzorce prawdziwej muzyki, okre¶lonej jako metal industrialny. Rok 1994 obfitowa³ w jedne z najlepszych wydawnictw p³ytowych, nie tylko na scenie alternatywnej muzyki gitarowej, st±d te¿ Skrew idealnie wstrzeli³ siê w ten ciekawy okres w ca³ej historii muzyki rockowej.
P³yta zawiera zestaw dziesiêciu ciê¿kich, rytmicznych utworów rozgrzanych do czerwono¶ci fuzj± metalowych gitar, mocnych beatów perkusji i agresywnych wokali.
Po pierwsze, nad produkcj± i masteringiem czuwa³ niezast±piony Tom Baker (Ministry, Nine Inch Nails, Powerman 5000, Rob Zombie, Danzig , Marilyn Manson, Disturbed), a miksowaniem zajêli siê 'Critter' (Die Warzau, 13 Mg., Econoline Crush), Bill Garcelon (Monster Voodoo Machine, Chemlab, Sister Machine Gun, Ministry) i Mike Tholen (Chris Connelly, Armageddon Dildos, Iron Lung Corp), co ju¿ jest sporym osi±gniêciem, a jako¶æ dziêki nim, muzyka brzmi profesjonalnie.
Po drugie, odczytanie listy nazwisk muzyków mo¿e spowodowaæ chorobliw± ekscytacjê w¶ród fanów gitarowej muzyki industrialnej: Brian Leisgang (programowanie, muzyk Filter, 13 Mg., Nine Inch Nails), Mike Riggs i Clay Campbell (gitary, Mike wspó³pracowa³ z Robem Zombie, a z Clayem nagrywali dla Scum of The Earth – pó¼niejszej grupy Mike’a). Jest tak¿e Jim Vollentine (klawisze, Auschwitz 46), Mark Dufour na perkusji, Brandon Workman na basie i oczywi¶cie za³o¿yciel grupy - Adam Grossman (gitara i wokale).
Ten album nie móg³ siê nie udaæ. Potê¿ne brzmienie i obecno¶æ a¿ trzech gitarzystów sta³o siê znakiem rozpoznawczym Skrew, ale niektórzy pukali siê w czo³o za tak obszerny zestaw muzyków.
Na Dusted nie ma s³abego utworu, a mówi±c wprost - zawiera same hity. Jak zwykle u Skrew, album rozpoczyna mroczne intro (In Tongues), po którym przechodzimy do zasadniczej tre¶ci, charakteryzuj±cej ca³e to wydawnictwo. Genialne solówki i bardzo oszczêdnie zastosowany sampling, tworz± dynamiczne, mocne i zwarte brzmienie w utworach Seeded, Albatross, Skrew Saves, Season for Whither, diabolicznym Mouthful of Dust oraz tych najbardziej znanych – Picasso Trigger i Jesus Skrew Superstar.
Na koñcu listy utworów jest te¿ kompozycja, która odró¿nia siê od pozosta³ych (Godsdog) ze wzglêdu na wiêkszy udzia³ samplingu i zapo¿yczenia z muzyki trance.
W odró¿nieniu od wspó³czesnych melodyjek prezentowanych nawet przez zespo³y metalowe, takie w³a¶nie ciê¿kie i intensywne brzmienie jest adekwatne do etykietki metal industrialny, wyznaczaj±c wytyczne dla tego stylu muzycznego. Album polecany fanom Ministry, Testify, N17 i American Head Charge. (Aktualizacja 02.01.2012, NINa)
Ocena: 4
|
2001-2020 © Fabryka - Encyklopedia Rocka i Metalu Industrialnego. Wszelkie prawa zastrze¿one. Nazwa magazynu (³±cznie z 'Magazyn Muzyczny Fabryka', aktywny w latach 2001-2016), pomys³y, wykonanie, opracowanie tre¶ci, ikony albumów p³yt i publikacja zastrze¿one przez © Katarzyna 'Draconina' Górnisiewicz.
1. Zabrania siê u¿ywania oryginalnych recenzji i wywiadów w celach komercyjnych i/lub promocyjnych np. w sklepach p³ytowych, press kitach, na aukcjach internetowych, blogach, ksi±¿kach itp. Dla mediów i artystów - istnieje mo¿liwo¶æ sprzeda¿y konkretnej recenzji lub wywiadu na cele komercyjne i/lub promocyjne z licencj± niewy³±czn±. Mo¿na te¿ zamówiæ podobn± recenzjê w wersji rozszerzonej ( napisz do nas).
Zabrania siê u¿ywania oryginalnych recenzji p³yt zawartych w magazynie Fabryka dla polecania nielegalnie kopiowanej i rozpowszechnianej muzyki!
2. Pliki graficzne inne ni¿ przedstawione na stronach dot. Ok³adki do CD, Galeria, Sk³ad Fabryki oraz materia³y reklamowe dot. imprez Maszyneria, Malfunction i Suburban Sounds zosta³y do³±czone wy³±cznie w celach edukacyjnych, a wszelkie prawa autorskie nale¿± do ich twórców. |
|
|